Industry
Industry follows a group of hungry, young graduates competing for a limited number of permanent positions at Pierpoint & Co., a leading bank in London, while being thrown head-first into the exhilarating world of international finance.
Induction
Five young graduates take very different approaches to their first few weeks at Pierpoint & Co.
When Pierpoint loses a major client, the grads face their most challenging test; Harper juggles conflicting requests.
After a wild birthday celebration, Harper makes a mistake that puts her team in jeopardy.
Sex, drugs, and secrets swirl around Pierpoint's holiday party; Harper is pulled into a meeting with the president.