Egocentric Mac, Charlie, Dennis, Frank and Dee, are a group of degenerates who own the unsuccessful Paddy's Pub, love nothing more than to scheme, conspire, and mostly revel in each other's misery.
The Gang Gets Racist
The guys hire Dee's friend Terrell as a promoter for the bar and get more than they bargained for. When the waitress that Charlie has a crush on overhears him making an inappropriate comment, Charlie along with Mac seeks out black friends to prove that he is not a racist.
Charlie Wants an Abortion
Charlie is skeptical and nervous when a girl from his past reveals that he is the father of their child. Though their time spent together is initially disastrous, Charlie finds an unexpected perk in acting as the brat's father. Meanwhile, Mac becomes more serious about pro-life causes when he realizes his passion for this viewpoint might get him laid. Dennis sinks to an equally low level as he uses an abortion rally as a forum for meeting chicks.
The gang learns that Charlie might have cancer and hatches a shallow-minded plan to alleviate his anguish. However, there is more to Charlie's diagnosis than meets the eye. Meanwhile, Mac proves himself a narcissist when he gets involved with a tranny to satisfy his vanity.
Mac and Dennis pretend to be acquainted with a patron found dead in their bar in order to get closer to the dead man’s granddaughter. They reach new moral lows as the competition for her affection brings out the best and worst in Mac and Dennis. Meanwhile, Charlie acts as support for Dee as she visits her bedridden grandfather and finds himself in a precarious situation when the old man enlists Charlie in a plan, leading to a surprising discovery.