Jessica's Big Little World
Bedtime Routine
Jessica wants to be a "big kid" and get ready for bed on her own, but she can't remember every part of her routine.
Jessica goes into the big kid part of the playground for the first time and befriends Stanleigh.
While helping Duane at the supermarket, Jessica meets a new friend and has trouble staying focused on her responsibilities.
When Jessica can't get a new toy to work, she learns a new way to appreciate it.
Jessica opens a restaurant with her good friend Stanleigh, but only time can tell if they can keep their customers happy.