Jonge Garde
"Jonge Garde" is about six students attending an exclusive culinary and hospitality academy. Here they are prepared for a successful life in the smartest restaurants. But in order to achieve this, they have to work hard and overcome challenges. You do not become a good chef overnight...
Sophie asks Thomas for help with cooking. Thomas has a great idea for Sophie, but his execution leaves a lot to be desired.