Kamitsubaki City Under Construction
Witchling- Part 1
Kafu, a victim of a disaster seven years ago, learns a unique way to fight the monsters plaguing her city.
As the RD struggles to keep the outbreak under control, Sekai rushes to save the people of her old church.
The witchlings are left reeling from a sudden betrayal as disappearances rise around the city.