Kemono Jihen
Special detective Kohachi Inugami is sent to investigate a grisly phenomenon involving animal corpses near a remote mountain village. But after meeting a strange boy who agrees to help, he discovers cursed supernatural forces at work.
Kabane
Kohachi Inugami, a detective specializing in the occult, is sent to investigate a rash of unusual animal deaths in a remote mountain village; he meets an unusual boy nicknamed Dorotabo, who is ostracized by the other children.
The Kemonoist
Kabane meets Akira and Shiki, two other Kemono working for Inugami, and gets off to a rocky start with Shiki; the office are sent out to deal with an incident.
The team helps a love-struck client track down the object of his affection; Akira patterns himself after Kabane, and the two are assigned a case.
When the vampire Mihai, a longtime acquaintance of Inugami's, stays at the office, Kabane and the others wind up in an arm-wrestling competition with him.
Kabane, Shiki, and Akira embark on a dangerous mission set up by Mihai and break into a company controlled by a trio of Kanonba sisters.