Kiff
The series follows Kiff, an optimistic squirrel whose best intentions often lead to complete chaos.
The Thirst to Be the First / Fourth Bath
Kiff wants the first sip at a new water fountain and nothing will stop her! Kiff learns that at Barry's house, his family shares bathwater and Kiff is fourth in line.
Pool Party / Road Trip
Helen agrees to cast a swim spell on Barry if Kiff introduces her to Candle's dad, Roy Fox; A road trip goes arwy when scary-looking bikers pursue the Chatterleys and Barry.
Kiff and Barry investigate where Barry's brother goes when he skips class; Kiff and Barry get summer jobs at City Hall and help the citizens of Table Town in any way they can.
Kiff unleashes five forces of chaos and Helen is the only one who can help; Kiff needs to have a difficult discussion with Barry about finishing Martin's OJ.
A computer error moves Barry into high school, forcing Kiff to follow; Kiff thinks the library should be loud, but it quickly backfires.
After Kiff spontaneously creates the perfect mixture of cereals, she, Barry and Trevor attempt to recreate it; Kiff joins Pilot School to appear grown up to Beryl and her friends.