Lamput
A clever orange nutcase, Lamput, escapes from a hidden laboratory, sending scientists Slim Doc and Fat Doc into a frenzy as they strive to capture him.
Lamput changes signs to cause trouble for the docs; the docs search for Lamput on a street full of orange things; everything that Lamput touches changes color; Lamput works out in a gym.
Lamput escaping the lab has major consequences, as the task of orange blob retrieval falls to Specs and Skinny.
Skinny and Specs' worst nightmares come true when the Boss hires a cool Fixer to catch Lamput once and for all.