Let's Go Kaikigumi
A nameless man who is six times more afraid of ghosts than the average person gets swept up with the supernatural. The trouble begins when he crosses paths with Mechako, a fearless girl who runs the Kaiki-gumi, an organization that polices the supernatural. Mechako ropes him into helping her revive the organization. Hilariously strange events and spooky shenanigans abound!
A high school boy terrified of ghosts meets a girl in a sailor uniform—the boss of the Kaikigumi!
Mechako brought an ominous-looking Japanese doll that was left behind by the previous boss of Kaikigumi.
Mechako is feeling off, and that is because of the talismans of a sketchy medium.