Little Baby Bum
Little Baby Bum is a fun and educational show for kids featuring classic and new nursery rhymes. With her friends and family, 6-year-old Mia experiences the world around her through song and sometimes a bit of magic, too. A world where animals can dance, buses are friends and rainy days are never boring. Children love singing and dancing with Mia, Baby Max and a fun, diverse cast of animal, vehicle and human friends. Through the magic of rhythm and rhyme, their world comes alive.