Locker Diaries: Descendants
Glimpse the drama happening in the school hallways of Auradon Prep and discover the secret adventures that unfold.
Sorcerer's Cookbook
When Red and Chloe discover an ominous note in Red's locker, they must discover the author before their secret is exposed!
After a slight magical misadventure trying to reveal the note's author, Red and Chloe must undo their mistake and clean things up.
Red takes a magical doubling potion to help her with time management, but her scheme goes awry.
Chloe's gift for Red has an unexpected consequence that forces them to seek out both their friends and enemies for help.
A bouquet of Wonderland flowers causes a magical dancing frenzy to spread throughout the hallways of Auradon.
Hazel finds a hidden map in the Smees' locker and embarks on a treasure hunt with Max that takes them into the hidden halls of Auradon.