Watching for laughter, Rebel Wilson carefully monitors the remaining comedians; a new character immediately disrupts the group, and a volatile joke reaction leaves one player's fate in question.
Rebel warns players against passive play and encourages the comedians to go on the attack; one comedian tensely awaits the severity of his violation; exploring whether it is a yellow card or a red card.
A shock elimination leaves only three comedians standing, and to increase the pressure, Rebel launches a zombie into the game room to shake things up.