LOL Talent Show: Mexico
Eugenio Derbez, Michelle Rodríguez, Capi Pérez and Adal Ramones travel across Mexico in search of comedians with the LOL gene; from Monterrey to Mérida, the hopeful face unexpected challenges and extreme tests.
The LOL Gene
The adventure to find the next great talent in Mexican comedy begins in Monterrey. Capi Pérez, Michelle Rodríguez, and Adal Ramones face a parade of various comedy styles, such as physical comedy, improv, absurd humor, wordplay, double entendre...