Lost Treasures of the Maya
A high-tech treasure map leads to discoveries that are rewriting the history of one of the world’s most mysterious civilizations: the Maya.
Albert Lin follows the treasure map to a pyramid at the heart of the most famous ancient Mayan city; divers search for an entrance to a flooded cave beneath a Mayan pyramid; archaeologists find a ceremonial drinking cup that reveals a royal tomb.