Love is in the Air
Eda longs to become a landscape architect; after losing her parents when she was young, this brilliant student pursued her studies with scholarships; a man crosses her path and scuppers her plans.
While Serkan Bolat is at an international press conference, he kisses on Eda's lips, and the meeting falls apart. After this incident, they both agree to a two-month fake engagement that allows Serkan to save his shaky prestige, while Eda can use it to pay for her senior year at the university. The only problem is that they have to convince everyone that they are in love.
It falls to Serkan and Eda to bring together the two investors involved in a crucial deal. During their magical time in Antalya, Eda and Serkan get closer than they ever expected. The crisis that Kaan Karadağ creates tests Eda as she realizes her feelings. Serkan, on the other hand, becomes more attracted to Eda.