Lucifer and the Biscuit Hammer
Yuuhi returns home to face his grandfather, who reveals that his feelings have changed from what he thought in the past, and he apologizes for all that he's done to Yuuhi; the sight leaves Yuuhi extremely distressed and angry.
Shinonome Hangetsu trains Samidare and defeats a golem, making Yuuhi wary; he also tries to woo Hisame.