Magical Girl Ore
Magical Girl - Transform
One day, on her way home from a concert, Uno Saki notices a violent-looking man trying to break into her home.
Magical Girl - Ore
Mohiro doesn't recognize Saki behind her disguise, but unfortunately, he's not the only one who was watching her fight.
Saki struggles with how to react to Sakuyo's transformation, and Sakuyo tells a tale of their youth, revealing her true feelings.
Saki and Sakuya are getting their first TV booking as Magical Girl idols; when a nervous Saki runs into Mohiro at the studio, she notices a strange man clinging to him.
Exhausted by their lives as magical girl idols, Saki and Sakuyo take a well-deserved vacation in Okinawa.
Saki and Sakuyo visit a hot springs town for their first performance in a while as Magical Twins, but as it happens, Mohiro and Hyoe are also there.