Marvel's Agent Carter
Agent Peggy Carter is dealt a serious blow as she finds herself marginalized when men return home from fighting in 1946. Working for the covert Strategic Scientific Reserve, Peggy must balance administrative work and going on secret missions.
Now Is Not the End
When Howard Stark finds himself being framed, he reaches out to Peggy to help him clear his name, empowering his butler to help her as needed.
Bridge and Tunnel
When Howard Stark's deadliest weapon falls into enemy hands, Carter is the only one who can get it back.
As Agent Carter gets closer to Stark's stolen technology, her secret mission could be unraveled by an SSR arrest.
Howard Stark suddenly returns -- possibly creating more trouble for Peggy; Chief Dooley follows a new clue that threatens Peggy's future at the SSR.
When Peggy is finally trusted with a mission, she calls on the Howling Commandos squad for assistance; Peggy's cover is put at risk.
Peggy comes to a shocking realization but isn't aware her true enemies are closer than she thought; Sousa narrows in on the truth about Peggy.