Marvel's Spider-Man
Origin
After being bitten by a radioactive spider, Peter uses the five steps of scientific method to diagnose what has happened to him.
Horizon High ‐ Part One
Peter is accepted into Horizon High, a school for geniuses, where his best friend Harry Osborn was just suspended; Peter makes his debut as Spider-Man and must battle the Vulture.
Norman Osborn creates the Osborn Academy for Geniuses as a way of saving his son, Harry, the embarrassment of being suspended from Horizon High.
Spider-Man must stop Black Cat from committing a spree of thefts while still keeping his school obligations.
Horizon High throws a dance in honor of Harry being exonerated, but Norman asks Harry to stay at the Oz Academy.