Me & Mickey
Jump Dance Wiggle Freeze
Mickey teaches the steps to his new favorite dance full of jumping, dancing and wiggling.
Mickey asks for help spotting different colors and shapes as he tries to find them all.
Exploring the sky with Mickey; making a paper airplane and fly around different places in the world; learning new words.