Miles from Tomorrowland
Join young explorer Miles Callisto on an intergalactic adventure as he charts outer space on missions with his family. Meet his mom and captain, Phoebe; his mechanical engineer dad, Leo; his tech-savvy big sister, Loretta; and his best friend robo-ostrich pet, Merc! Your wildest imagination is just the beginning in Tomorrowland!
Journey to the Frozen Planet / Attack of the Flickorax
While on a mission to retrieve a frozen rover, Miles must save Loretta. When the lights go out at a charging station, Miles and Loretta must save their ship from Flickorax aliens.
Game On / How I Saved My Summer Vacation
The Callistos are captured by an alien queen; Loretta and Miles uncover an ancient secret on a dried-out planet.
Blodger Blop visits the Callisto crew as part of an exchange program; Miles and his family discover a probe on a dry planet that has water damage.
Merc and Miles rescue a trapped pilot before he crashes; Miles and Leo work together to escape the Zuma Whirlpool.
Leo's latest gadget turns a diplomatic dinner into complete chaos; Merc worries that his place with the Callisto family is threatened when they try out a new robot named Axel.
Master space thief Gadfly Garnett sneaks onboard the Stellosphere and blasts away with it! When a moonquake traps the Callistos behind a rockslide, Miles and Merc must save them.