Mister Rabbit
A comedy without dialogue or narration, this series recounts the adventures of Mister Rabbit, who can’t achieve what he needs to do without the help of someone smaller than he is, i.e. Little Rabbit.
The Balloons
It’s easy to inflate balloons! When that mischievous Little Pig is involved, and especially if he decides to play with his blowpipe, everything is much more complicated! Unless, of course, the situation calls for his remarkable accuracy.
The Kite
Getting woken up from a nap, injuring yourself while fixing a broken kite, and trying to make it fly with no wind at all is the kind of challenge that can really wear down Mister Rabbit’s patience. Then you haven’t taken Little Rabbit’s ingenuity into account.
What could be more pleasant for Mister Rabbit and Little Rabbit than having a picnic together? Except perhaps if hilarious guests invite themselves along. Because then the situation can quickly become unmanageable!
Is it a good idea to sleep under the stars, lulled by the sounds of the night, when you are as light a sleeper as Mister Rabbit?
Resting and sunbathing on a deckchair is always a wonderfully peaceful moment of relaxation for Mister Rabbit, except of course when Little Rabbit and Little Pig are playing around.
It’s well known that caves shelter terrible monsters that can be especially mysterious and frightening. And that mischievous Little Pig knows it all too well. But be careful, sometimes, you can get caught in your own game.