Mr. Osomatsu
Allergic to work, inept with girls, and oblivious to what society thinks of them, the Matsuno brothers spend their days lying around their parents’ house. After all, life is too short to waste your time not wasting your time. Based on the hit manga!
Let's Get a Job; The Melancholy of Osomatsu-kun
The sextuplets attempt to find jobs; Osomatsu tries to discover where all of his brothers have gone.
The Matsuno brothers compete to ensure their divorcing parents will care for each of them; Totoko asks the brothers for help in a crisis.
The sextuplets receive a birthday party invitation from their childhood friend, Hatabou; Iyami, everyone's idol, has lost his job and can't seem to catch a break with gambling.