Muppet Babies Show and Tell
Pull up a chair and join Miss Nanny as Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo and Summer take her around the playroom and beyond for an amazing Show and Tell! If you Start Up Your Imagination, you can do anything, just like the Muppet Babies!
Kermit's Show and Tell
When Kermit can't decide which toy to bring for show and tell, he decides to show all of them!
The Great Muppet Musical
Kermit and the Muppet Babies give a tour of the playroom as they Start Up Their Imaginations in this musical Muppet Babies short!
Summer pops on her beret and shows off her "Summer Penguins Totally Awesome Museum of Art" for show and tell.
Animal performs the world's greatest drum solo for Piggy and Gonzo during his Rocktastic show and tell!