My New Boss Is Goofy
Momose left his previous job due to his boss’s harassment. Fearing his new boss, Shirosaki, will be just as terrible, he begins his first day feeling anxious. But when they finally meet, Shirosaki is unexpectedly a total airhead who loves goofing off.