The Assassin Eats Bread
Transported with his class to another world, Akira quickly discovers that he far surpasses his classmates.
Akira is fighting his way through the Kantinen Labyrinth when he encounters an injured elf.
The gang encounters Kilika, Amelia's sister, who holds a massive grudge against her.
Amelia has been abducted, and Akira gets some unexpected aid in his quest to take her back.