Netsuzou Trap -NTR-
Yuma, a high school second-year, is enjoying every day now that she has her first boyfriend. After she asks for relationship advice from Hotaru, her beautiful long-time friend who has had many boyfriends, Hotaru teases her for her inexperience and playfully does things to her that even her boyfriend doesn't do. Yuma and Hotaru's secret relationship continues to escalate, and Yuma finds herself unable to deny how it makes her feel. This school drama tells the story of the interwoven lives of these two girls with boyfriends.
Are Those Two...
Yuma is uncomfortable when her boyfriend Takeda asks her to stay the night and Hotaru continues to escalate their "practice."
Things get awkward when the girls room with the guys on the second night of the snowboarding trip, and Yuma hears an unsettling rumor.
Yuma and Takeda take some time off, and Fujiwara reveals that he knows about Yuma and Hotaru's "practice."