Please Die My Beloved
Mayu, Riko, and Yurika, disillusioned with their marriages, are shaken when Yurika falsely claims to have killed her husband. The fantasy of freedom turns real when Mayu's husband vanishes, and she sees it not as a crisis, but a chance to start over.
I killed my Husband...!
A shocking confession shatters three friends' lives, entangling them in a spiral of lies, betrayal and murder they can never undo.
The Tables Turn
An abusive husband's amnesia flips the power balance until a single damning photo triggers a chain of suspicion, revenge and hidden truths.
A missing man, a suspected affair and a child's revelation weave a web of secrets so tangled it could destroy every relationship they have.
One wife revels in her husband's sudden docility, while another accepts a career offer laced with dangerous strings she may not escape.