Please Excuse My Younger Brothers
Welcome to the Narita Family
Since her mother remarried, Ito moves to the new home; she didn't know that she'd also gain four brothers!
The whole family is together for a BBQ -- except the shut in, Shu; can Ito finally get through to him?
Ito and Shu's party is facing their fiercest opponent yet; can they overcome this challenge and break free?