Porn and Ice Cream
A 30-year-old man-child and his best friend start a fake rock band with a young swindler and take the Buenos Aires music scene by storm.
Ceci and Ramón end up becoming a part of the lie that Pablo cooked up to impress someone. Little do they realize that this will change their lives forever.
Pablo and Ramón's pretend rock band becomes all too real with a proper name, a social media handle, and an upcoming gig. However, they neither possess any instruments nor do they know how to play them.
Some significant developments take place in Pablo and Ramón's lives; Ceci comes across something weird.