Reborn!
Tsuna, who has no talent in either sports or academics, is visited by a self-proclaimed hitman named Reborn, who claims to be his tutor; reborn aims to train Tsuna to become the tenth boss of the Vongola Mafia.
Two strangers arrive in town searching for Tsuna's house; meanwhile, Tsuna has become friends with Yamamoto and Gokudera.
Haru Miura is a girl who has been secretly watching Reborn ever since she fell in love with him at first sight; she finally makes her move, but when she talks with Reborn, she gets the impression from his words that Tsuna is a bad influence on him.
The Disciplinary Committee has immense power in the school that Tsuna attends; school council leader and head Disciplinary Committee member Kyoya Hibari is the leader of the delinquents, and mercilessly attacks anyone who is weak.