Sadie Sparks (Shorts)
In this supernatural sitcom Sadie is a typical fourteen-year-old girl whose life becomes anything but typical when she finds out she’s actually a wizard. Okay, technically, a wizard-in-training. She is assigned a magical mentor to guide and train her in the form of Gilbert – a very old and grumpy rabbit. Sadie thinks having magical powers is very cool, but nobody had told her about the small print. High school is all-consuming enough without magic studies! However in each other, this odd couple have found the perfect magical match.