Samurai Warriors
United Under the Cherry Tree
Hideyoshi's dream of a unified Japan is just one castle siege away from becoming reality. Will Yukimura's courage help bring peace to this war-torn nation?
Ieyasu and Mitsunari mobilize forces against each other, thrusting the nation into war again. To support Mitsunari, Yukimura must now employ Nobuyuki's tactics against him.