Models and Mortals
Miranda makes the mistake of going out with a 'modelizer' (someone who is obsessed with models); Samantha chooses to go out with a modelizer and has her sexual encounter videotaped; and Carrie experiments with Derek-the-model and flirts with Mr. Big.
Carrie is invited to a couple's house in the Hamptons only to be flashed by the husband, Miranda's law firm thinks she's a lesbian and Samantha gets to know her doorman better. Meanwhile, Charlotte dumps an eligible guy with the wrong china pattern.
Carrie discovers the limitations of going out with a twenty-something hunk, Charlotte's boyfriend has a sexual favor to ask, and Samantha comes to the sobering realization that she'll always be older than her boy toy.