Shangri-La Frontier
Rakuro Hizutome devotes his entire life to beating crappy video games. One day, he decides to try a new god-tier game: Shangri-La Frontier. But he quickly learns just how difficult it is. Will his expert skills be enough to uncover its hidden secrets?