Silly Sundays
Sonia, Hugo and Mel create full of heart memories with Mum, Dad and Granny on those playful days spent with family and friends.
Watermelon Rescue
When a watermelon meant for all the family to share is spoiled, Hugo and Sonia learn to work as a team and save the day.
When Hugo and Sonia run out of dandelions to make wishes with in the garden, they learn wishes can be made whenever and however they want.
As Hugo and Sonia's sand castle washes away, they learn that some things don't last forever but can be rebuilt.
Sonia and Hugo don't like the soup Dad has prepared for lunch; they learn to speak their mind, while being kind.