Siren
Siren takes us inside Bristol Cove -- a coastal town known for its legend of once being home to mermaids. When the arrival of a mysterious girl proves this folklore all too true, the battle between man and sea takes a very vicious turn as these predatory beings return to reclaim their right to the ocean.
The coastal town of Bristol Cove, once known for being home to mermaids, is turned upside down with the arrival of a mysterious girl.
The Lure
Ben and crew of The North Star uncover a device emitting a strange sound; Ryn finds shelter in the home of the local folklore expert.
Dale and the local police's investigation starts pointing directly to Ryn; Xander and Calvin's search for Chris heats up when they locate the nurse who works at the military bunker.
The military facility goes on high alert; Chris manages to escape, but is not the only one who gets out.
Ben begins to investigate some suspicious overfishing; Decker ramps up his efforts to find his escaped mermaid and shows the true extent of his influence.
When Ben and Maddie attend his mother's fundraising gala, an unexpected guest shows up and offers to put an end to the overfishing that threatens the lives of the mermaids in Bristol Cove.