SK8 the Infinity
High school sophomore and hardcore skater Reki introduces transfer student Langa to a secret, no-holds-barred race down an abandoned mine.
ADAM, a legendary skater and the creator of S appears in front of Langa after his victory over MIYA; Reki challenges ADAM to a beef when he insults MIYA, and ADAM accepts on the condition that he gets to race against Langa, as well.