Sleepy Princess in the Demon Castle
Syalis is a princess. A really cute one. She's stuck in a castle full of demons, waiting to be rescued by her knight in shining armor. So what does she do? What any of us would. Take a nap. Duh.
Sleepless Princess of the Castle
Princess Syalis is abducted from her home of the Nation of Goodereste by Twilight the Demon King; despite the horrors lurking in the Demon Castle, all Princess Syalis wants is a good night's sleep.
Princess Syalis is on the loose again meddling with forbidden magical items and causing total mayhem for the Demon Castle.
Fed up with her circumstances at the Demon Castle, Princess Syalis goes to great lengths to add luxuries to her castle prison.
The female unit, long deployed out in the field, has returned to the Demon Castle to get their first taste of Princess Syalis.
Dawner the Hero is having more trouble than expected on his journey to the Demon Castle, so the demon higher-ups decide to take some action.