Stolen: Catching The Art Thieves
The first-hand stories of Europe's most daring art heists, in which Turners, Rembrandts, and Munch's The Scream are stolen.
Frankfurt
Looking at the story of the theft of two Turners on loan from The Tate in 1994; the theft sparks a high-stakes international hunt from London to Belgrade, reaching deep into the world of Serbian warlords.
Stockholm
Looking at the theft of a self-portrait of Rembrandt in a robbery in Stockholm; hearing from the investigators leading a hunt that rangers from Russian organized crime to America; the probe takes a twist involving FBI agents operating in Hollywood.