Summer Camp Island
Monster Babies
Alice lures Oscar and his monster friends for a tea party, but only to turn the monsters into cute babies.
Oscar pretends to be a talking pair of pajamas named Jimjams to make his friend Pajamas happy.
Susie holds the annual talent show that has the rest of the campers competing to win.