Superpowered: The DC Story
A look at the enduring and influential legacy of DC; allowing fans to rediscover the universe of characters, as well as the comic book company's origins, its evolution, and its nearly nine-decade cultural impact across artistic mediums.
DC navigates the birth of the sidekick, parental concerns after WWII and a corporate takeover amid a struggle to stay current.
Coming of Age
During a period of declining comic book sales, a bold move resets DC's entire universe, as the company decides to also take a gamble on a new Superman movie.
DC visionaries look toward a future that is representative of all in their ever-expanding universe.