Talentless Nana
Talentless
Nanao, an outcast with a paranormal talent, lives on a remote island training with others like him to fight against the enemies of humanity; Nana, a bubbly transfer student, befriends him and encourages him to become their leader.
Nana befriends Kyoya, the other transfer student at the school, in an attempt to discover his talent before he finds out what really happened to Nanao.
Nana's mission comes to a standstill when Kyoya starts to spy on her; when she discovers Michiru has healing abilities, she hatches a plan to use Michiru's talent to regain the upper hand.
Tsunekichi uses his power to see Nana's future wrongdoings and blackmails her into being his girlfriend.
Just when Nana thinks she's gotten off scot-free, it's revealed that there's a necromancer in the class who can manipulate dead bodies and draw out their memories and talents.