The 2 Girlfriends Who Really, Really, Really Love You
Aijo Rentaro has faced 100 rejections in life, and when he goes to a matchmaking shrine to pray for love, he finds that he will get more than he ever bargained for in high school.
Rentaro has a plan to break the ice between Hakari, Karane and Shizuka; it involves laughter and Old Maid; but things take a turn for the unexpected.