The Actress
No Reason
Yasemin Derin, a famous actress in Turkey, has been living a double life for many years; hiding behind her fame, Yasemin ends another night chasing her new target at the gala of the new movie she starred in.
I Will Die Soon
Yasemin takes on a new movie project; at the production company she learns Ekin got kicked out of the house by her father; since Yasemin sees herself in Ekin, she invites her to stay at her house.
After surgery, Yasemin rests at home for a while; at Yasemin's house, a herbal tea sent by a fan almost kills Ekin and Taner.
Ahmet realizes there's a company after Yasemin; Ahmet investigates the harbor in order to find the company that is after Yasemin.
Social media is shaken by the chaos that took place in the aquarium; Yasemin is happy about Güneş's suspicion of her; she attends a shooting at one of Istanbul's fancy hotels.
Yusuf's murder is well-received at the station; Chief Semih thinks this move will lead them to the hunter, but there is something off about Fatih; he starts acting as if he is trying to clear Yasemin.