The Hardy Boys
After a tragedy, Frank and Joe Hardy begin an investigation into a small-town mystery with far reaching ties to their own family history.
Welcome to Your Life
After a devastating tragedy, Joe and Frank Hardy move to Bridgepoint to spend the summer with Aunt Trudy; the boys discover their father has taken on a secret investigation and take it upon themselves to start an investigation of their own.
Where the Light Can't Find You
Joe and Frank's father heads overseas to find Mrs. Khan's nephew, Rupert; Frank discovers an old note of his mother's in Bridgeport that mentions the sunken fishing boat; Joe and Biff befriend a man on the beach who asks them to deliver a message.
Joe finds a strange golden idol hidden in his room; later, he gets lucky at the Bridgeport Fair, but he also draws the attention of the Tall Man; Frank discovers some information about an old mining expedition that ended in tragedy.
When the thief's campsite is discovered, Joe is terrified that the toolbox he loaned the man on the beach has been found by the police; Joe enlists Biff to help him get his monogrammed soldering iron out of evidence at the police department.
Frank takes the entrance exam to the preparatory school; Callie Shaw is also taking the test, and the two work together to solve the exam's escape room puzzle in Gloria's study; they discover a hidden door, marked by a symbol they've seen before.