The Saint's Magic Power Is Omnipotent
Why would an overworked woman get summoned to a magical new world? To live her ideal life of leisure, of course! For Sei, it’s truly a dream: studying spells and perfecting potions while helping people. Can she hide away in this fantasy forever?
After finding out about her summoned counterpart's struggles, Sei comes to an uncomfortable conclusion; soon after, Sei's foray into healing magic changes her world.
When she can't keep her mysterious powers under wraps, Sei meets with the Grand Magus to determine if she is the Saint; the King of Salutania calls Sei to court.
Sei begins her magic training in earnest, tutored by the Grand Magus himself; Commander Hawke and Liz help Sei learn how to be ladylike.