Tom Green: Country
A glimpse into the life of comedian Tom Green, as he relocates from Los Angeles to a simpler life on his new remote farm; Tom scrambles to repair his century-old barns, build fences, install a chicken coop and take ownership of various livestock!
Home to the Country
A glimpse into the life of the infamous comedian as he relocates from Los Angeles to a simpler life on his new remote farm; but farm life isn't easy; Tom scrambles to repair his century-old barns, build fences, install a chicken coop and more.
Animal House
Tom's giant mule and donkey arrive! As he adapts to life on the farm and gets to know his new chickens, a wildlife biologist locates bears and other potentially dangerous wildlife roaming the property; Tom's parents stop by to help around the house.
Tom's show business manager visits from New York City; they talk about his decision to leave Hollywood for a farm in the country; at the farm, Tom gets a cowboy crash course in caring for and riding Fanny, as her owners bid an emotional farewell.