TOUKEN RANBU KAI KYODEN
In 2205 A.D., evil forces attack the past, threatening to alter the course of history. The judge calls on four swordsmen, with blades blessed by a Shinto priest, to protect the past and save the future. Loyal to their former master, the demon king Oda Nobunaga, they travel back to the Honnoji Temple where he was murdered. Can they stop evil in its tracks and preserve the past? Only time will tell.
Souza is tormented by frequent nightmares of the Honnoji Incident, which serves as a precursor to the arrival of Fudou Yukimitsu, another Oda Nobunaga sword, to the Citadel.
The corrupted Mori Ranmaru makes his last stand and the squad has complicated feelings going up against him.