Trillion Game
Gaku possesses outstanding computer skills but is socially awkward while Haru's only talent is talking; after graduating from university, Haru wants to use Gaku's abilities to fulfill his childhood dream of earning a trillion dollars.
Haru and Gaku compete as the only second team in the final round of the Security Championship; Haru demonstrates that he can contribute to the duo's victory even without IT skills.
Gaku and Haru win the Security Championship, but they're disqualified after a complaint over their physical attack against the other competitors; investor Kedoin Kazuki is drawn to their abilities and reaches out to them.